Weird Meetup


Vállalkozás palackozva – fiatal borászok márkaépítése

Posted in Meetup Infók Szerző: Weird Meetup - 2013/05/22

Meghívott vendégeink:

– Bukolyi Marcell borász
– Demeter Endre borász, újságíró
– Losonci Bálint borász
– Kitzinger Szonja, a DiVino Borbár munkatársa
– Kiss Miklós designer

bor

A fiatal borászok tudják, hogy jó bornak is kell a cégér, nem mindegy viszont, hogyan talál egymásra minőségi termék és minőségi forma – legyen szó egy logó megtervezéséről vagy a kereskedőkkel való tudatos együttműködésről.


Milyen kreatív eszközökkel építi fel vállalkozását egy első generációs borász, újít-e az arculaton egy családi pincészet második generációs tagja?
Miként kezd hozzá a grafikus egy bor címkéjének megtervezéséhez?
Hogyan érdemes a már befutott és feltörekvő magyar pincészetek termékeit népszerűsíteni?

A Design Terminálba kihelyezett beszélgetésünkön bejárjuk a szőlő útját a szürettől a dugó pukkanásáig.

Időpont: 2013. május 30., 19.00

Helyszín: Design Terminál (1051 Budapest, Erzsébet tér 13.)

Event

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: