Vállalkozás palackozva – fiatal borászok márkaépítése
Meghívott vendégeink:
– Bukolyi Marcell borász
– Demeter Endre borász, újságíró
– Losonci Bálint borász
– Kitzinger Szonja, a DiVino Borbár munkatársa
– Kiss Miklós designer
A fiatal borászok tudják, hogy jó bornak is kell a cégér, nem mindegy viszont, hogyan talál egymásra minőségi termék és minőségi forma – legyen szó egy logó megtervezéséről vagy a kereskedőkkel való tudatos együttműködésről.
Milyen kreatív eszközökkel építi fel vállalkozását egy első generációs borász, újít-e az arculaton egy családi pincészet második generációs tagja?
Miként kezd hozzá a grafikus egy bor címkéjének megtervezéséhez?
Hogyan érdemes a már befutott és feltörekvő magyar pincészetek termékeit népszerűsíteni?
A Design Terminálba kihelyezett beszélgetésünkön bejárjuk a szőlő útját a szürettől a dugó pukkanásáig.
Időpont: 2013. május 30., 19.00
Helyszín: Design Terminál (1051 Budapest, Erzsébet tér 13.)